Soul Wars minigame

A RsHun - Magyar Runescape Wiki wikiből

Bevezető

A messzi nyugaton, egy szigeten két szörny harcol egy obelisk megszerzéséért. Egy kíváncsi ember felfedezte a szigetet, és megnyitotta azok számára, akik szeretnének részt venni a harcban.

Miért éri meg Soul Warsozni?

Nagy szinten nagyon sok xp-t lehet szerezni, ha az ott kapott Zealokat xp-re váltod be, és szerintem fun is. (Az én szintemen kb. 55k xp-t tudok szerezni óránként csak a pontokból, ha mindig nyerek - ami nem nehéz, mivel a kisebb szintűek általában mindig abba a csapatba mennek, amelyik előzőleg nyert, így a csapatok felváltva szoktak nyerni)

Követelmények

Nincsenek követelmények, de előnyt jelenthet a magas Combat és Slayer lvl.

Felszerelés

Csak combattal kapcsolatos tárgyakat lehet vinni, kivéve Capet és kaját.

Odajutás

Edgeville-ben található egy portál, ami elteleportál a minigame-hez:

Swmap1.png
Soulportal.png

A játék menete

Térkép

Swmap2.png
Creation
Destruction

Két csapat van: kék és piros. (Creation és Destruction) Mindkét csapatnak van egy 525-ös szintű avatarja. Az a csapat nyer, amelyik többször öli meg az ellenfél avatarját. Ahhoz, hogy megtámadhasd az ellenfél avatarját, szükséged van egy bizonyos szintű Slayerre, amelyet a jobb felső sarokban az Avatar levelnél találsz. (az ellenfél színével írt számot nézd) Ezt a szintet úgy csökkentheted, ha Soul fragmenteket viszel a pálya közepén lévő Soul Obeliskhez. (ehhez az szükséges, hogy a csapatod uralja az obelisket - a jobb felső sarokban az obelisk ikonjának színéből megállapíthatod, hogy melyik csapat uralja éppen) Soul fragmenteket a pályán lévő Jellyktől (2 db-ot) és Pyrefiendektől (1 db-ot) szerezhetsz. (A Jellyk és Pyrefiendek beleszámítanak a Slayer taskba) A saját csapatod avatarjának levelét növelheted, ha Bonesokat szedsz össze, majd elásod őket egy temetőben, amelyet a csapatod ural. A csapatod bázisánál felvehetsz Bandage-ket (9-et healelnek és 50% run energyt adnak), Barricade-okat (ahova lerakod, ott nem tudnak átjárni - csak 1 lehet nálad egyszerre) és Explosive potionokat (felrobbanthatod vele a Barricade-okat). Ha meghalsz a játék közben, az egyik temetőbe kerülsz, ahonnan 15 másodperc elteltével tudsz távozni. A hozott felszerelésedet nem, viszont az ott szerzett felszerelésedet elveszted. (Pl.: a fegyvered és páncélod megmarad, de a Bandage-eid, Soul fragmentjeid és Bonesaid elvesznek (az utóbbi 2-t az ellenfeled fel tudja venni))

Jutalmak

Ha nyer a csapatod, akkor 3 Zealt kapsz. Ha döntetlen, akkor 2 Zealt kapsz. Ha veszt a csapatod, akkor 1 Zealt kapsz. A pontokat akkor is megkapod, ha csak bemész a játékba és állsz egy helyben. (viszont ekkor vigyázz, hogy ne logolj ki) A Zealokat a következőkre válthatod be:

XP

A következő skillekre kérhetsz xp-t: Attack, Strength, Defence, Hitpoints, Ranged, Mage, Prayer és Slayer. (Hogy mennyi xp-t kapsz, az a szintjeidtől függ) Táblázat az xp-kről (a táblázat nem tartalmaz minden xp-t):

Swtable.png
Soul wars xp rewards.png


Charomok

Bármilyen színű charmot kérhetsz, a mennyisége a Summoning lvl-edtől függ. (Szerintem elég kevés charmot kapsz a pontjaidért, ezért nem éri meg charmra váltani a pontjaid)

Soul wars charm rewards.png

Egyéb

Slayer petek

Az adott slayeres szörny fejéből és annyi Zealből, amekkora Slayer lvl szükséges a megöléséhez vehetsz egy petet. (Pl.: egy Abyssal headből és 85 Zealből vehetsz egy Abyssal miniont)

Soul wars other rewards.png

Gamble

2 Zealért ad valamilyen véletlenszerű itemet. (Átlagosan kb. 24k értékben)

By : Blaez Knight